Bgrsmahmz3 Doktorum amniyot sıvısı(kese suyu) fazla dedi acaba bir zarari var mi ? Yaşayan oldumu?🤷♂️
Busbus58 Bgrsmahmz3 arkadaşım o şekildeydi bikaç hafta önceleri geldi bebeği sadece onun dışında herhangibir sorun yaşamadı
Bgrsmahmz3 Cevapladiginiz icin teşekkürler benim daha 18 haftalık bana da şekerden olabilir dedi inşallah bir sey çıkmaz 🤲