Eliffk Hanımlar normal doğumda özel bölge temizliği mesele biliyorsunuz 🙅🏻♀️ Acaba kaçıncı haftada yaptırmak mantıklı ağdayı vs
SERNUR Eliffk şuracıkta bekliyim valla düşünmekten kafayı yedim 27+6 oldum hiç bşey göremiyorum🤦♀️ Allah’tan çok tüylü degilim 😄😄
Yarenim7 Eliffk yaa ben ilk gebeliğim de dedimki aldırmayım uzatıyım dedim son 1 ay kala filan aldırırım dedim 34 haftalık erken doğum yaptım suyum geldi o utancı ne siz sorun ne ben söyleyim 🙈😥
Basakgul Eliffk Ben 8 de başladım ki kıl kökleri incelsin 😁🤦 3haftada bir gidiyorum çok rahat oluyor 🌺
Eliffk [silindi] 34 haftalık olduğum için hemen gidersem bu sefer iki üç haftaya alınabilecek uzunluğa gelmez diye gitmek istemiyorum 😂🤷🏻♀️
BerrusMom Jiletle alıyorum şimdilik pandemiden dolayı gidemedim kuaföre :( şimdi de canım yanar diye gidemiyorum ağdaya :( mecbur artık ya ağda ya başlıcam en kısa zamanda yada jilete devam :(