1 aşılama yaptırdım olmadı ve şimdi tüp bebek aşamasındayım yumurta toplandı toplanmadan önce doktor dedi sende et parçası var onu almamız lazım ve düşüğe sebep olur tutunmasını engeller dedi şimdiye kadar öyle bişey yoktu daha yeni gördü ve nasıl olucak bilmiyorum kaç gün hastanede kaldınız neler yaptınız bana biraz bahsedenmisiniz anlatırmısınız