Kizlar iyi geceler kardeşim bugün doğum yaptı 40+1 ince suni sancı verildi sonra ise yaramayinca sezeryana alındı neyse doğum yaptı daha sonra akşam doğru bebek hemşireleri solunumun hızlı oldugunu söyledi kan tahlili temiz çıktı fakat solunum çok hızlı bu yüzden yoğun bakıma alındı bebek antibiyotik tedavisi uygulanıyor şuan başına böyle bişey gelmiş olan var mı acaba