Mrymozr Kızlar doğumu erdemde düşünüyorum fakat hiç bi doktor bilgim yok orayla ilgili. Hangi doktora gidiyosunuz gidenler varmı? Memnun musunuz? Fikrinize ihtiyacim var
Bulut2424 Mrymozr merhaba bu ikinci gebeligim ilk doğumumda adalet hanımdı bundada ona gidiyorum çok memnunum çok ilgili ve güleryğzlğ bir doktor. Çevremden bir kaç kişide gitti onlarda memnun kaldı muayene ücreti 100 lira
Kadze Bende çakmak erdem.yada Çamlıca erdem baslicam ins karar vermedim henüz. Adalet hanım falan diyen coktu burda birde Ayşe hanim adını çok duydum giden biri yazarelbetoost üstte kalsın diye yorum yapıyorum fikirleri bende takip ederim🥰
Ayseozmenucar Kadze ikinci dogumumu adelet hanıma yaptım çok memnundum sadece hastane olarak erdemi tercih etmediğimden şu an kendisine gitmiyorum.yoksa içimin rahat etmediği bir konu olursa kendisinden randevu almak aklımda 👍🏻
Mrymozr Kadze Insallah yazan olur da yardimci olurlar :) arastiricam artik bende haftaya kontrole gitmem gerek çünkü
Kadze Mrymozr sanırım Ayşe hanımın 120 diğerleri 100tl imiş g cem bir postta öyle cvp aldım sorunca hastaneyi aricam bende gitmeden önce ama çakmak erdem daha yakın bana bilemiyorum hala kararsızım açıkçası bende🙄
Mrymozr Kadze Bana çamlıca yakın adalet hanima giderim büyük ihtimal iyi yorumları var. Bakalim bende bi gidiyim muayenesine uyuşucak mıyız
Mrymozr Bulut2424 Bide bisey sorucam doğum sirasinda o doktor olmazsa nobetci doktor yaptiriyo dmi dogumu
Kadze Mrymozr gidince fikirlerini tekrarbu posta yaz olue mu takibe aldım postu:) benimde kafamda şekillenir belki biraz fikirlerini duyunca
Mrymozr Kadze Meraba ben bugun adalet hanima gittim yaziyim dedim. Ben memnun kaldim doktordan sicak kanlı geldi bana sevdim bu doktorla devam edicem.
Mrymozr @Kadze Tabiki yazarimda bi tane daha post var camlica erdemle ilgili orda gidenler fikirlerini yazmis seni oraya etiketliyim oku istersen
Kadze Mrymozr bende ikiliyi bekliyorum Ümran tip da yaptirip özel muayeneye baslicam sanırım bende camlicaya baslicam yorumlar doktorlarin iyi olduğu yönünde fiyat olarak da çakmak erdem e göre daha uygun görünüyor çok tşk ederim yazdığın için 🥰❤️