Canimkizim2019 39 haftalık oldum artık kan ilacından kurtulmak istiyorum ne zaman bırakılır bugun içmedim mesela kalmış 1 hafta zaten içsem nolur içmesem nolur ? Ne düşünüyorsunuz ? Multivitamin kıllanıyorum ama kan ilacı beni rahatsız ediyo
Tubitarlac Canimkizim2019 ben 15+5teyim geçen hafta başladım kan ilacı ve multivitamine. Bunlar doğuma kadar mı kullanılacak ? Doktorum birde diğer ay omegaya başlayacağız dedi.
Canimkizim2019 Semaykuntt kabız yapıyor zaten doğum sonrası kabızlıkta oluyor kan ilacı o yüzden içmek istemiyorum kafama göre davrandığım için doktorada soramıyorum ..
Mmrv00 Canimkizim2019 danismadim valla hata ettim belki ama kan degerlerim her zaman yüksekti.Midem.bulandi artik hap icmekten
Gulsurmeli Canimkizim2019 Mide bulantısı vs yapıyor değil mi 🤦🏻♀️ Bu hafta bakacaklar kullanmaya gerek var mı diye büyük ihtimalle devam doğumdan sonra da devam 😌