Merimex Tubitarlac ilk hissettigimde seyirme şeklinde üç beş saniye sürmüştü şimdi tekme oldu yer degistigi vs belli oluyo artik😂
yesim-1 Tubitarlac 2. Bebeğim ve 13+4 ye hissettim. Her akşam sırt üstü yatıyorum rahmim seyiriyor çok güzel 🥰
Merimex Tubitarlac herkes için geçerli değil o zayıflığına deri inceliğine vs bağlı. Ve ilk gebeliklerde geç hissediliyor 16da zor yani ikinci ve daha fazla hamilelikten 16da hissedebiliyor:)
Kimkibu Merimex dvet sabırsızlanıyorum ama eşim hissediyorum diyor 😂 ben hissetmiyorum o hissediyormus 😂😂 ben uyurken tekme atıyormus kızım🤦♀️😂
Ozlemserrt 22+6 da hissetmiştim doğuma kadar hiç hissedemiycem diye korkmaya baslamistim artik 😂27+5 olduk kıpır kıpır oğlusum 😍