emineveminigi decavit, feramat ve magosit kullanıyorm canım bi de d3 var ama onu ara da kullanıyorm. Magosit e yeni başladık sayılır bi 10 gün oldu magnezyum ilacı o kramp ve kasılmalardan dolayı yazdı, diğerlerini 12. haftamdan beri doğuma kadar kullanacağımı söyledi