O kadar ekşi tuzlu aşerdim ki limonu kesip tuz döküp yiyodum normalde çok çikolata düşkünü biriyimdir hiç istemedi canım. Elmaya falan limon sıkıp yedim. Salamura yaprağı tuzlayıp limonlayıp yediğimi bilirim 😂 oğluş geliyor benim de. 💙12.haftamda öğrendim cinsiyeti. Ye ekşiyi doğur Ayşe’yi , ye tatlıyı doğur Hakkı’yı demişler ama yalan 😂😂