Bende 30 haftalık oldum hareketlerim kısıtlandı iyice, yürümekte zorlanıyorum.Doğru düzgün uyumadan işe gidiyorum. Çabucak geçsin inşallah diye bekliyorum ki daha asıl kilolar yeni gelecek sanki 🤭Benim de eksiğim kalmadı kıyafet yıkama ütüleme bitti çok şükür. Beşik, şampuan ve pijama, emzirme atleti kaldı alınacak. 2. Kızım olacağı için çok şükür 1. kızımdan çoğu eşya ve kıyafetim var 🙏☺️ Ama hergün karnım daha bir büyük oluyor ve artık büyüyecek alanım kalmadı sanki 🙈😂