remkocc Btm571 sağlıklı olsunlar da bizde 37ye yakınken 2650demisti şimdi 38+2olduk iki gün önce en fazla 3 kilo doğar dedi hayırlısıyla gelsinler inşallah 🤲
Tiredmom NurSema01 bende her akşam hadi bu gece gel be su diyorum :D aksiyon yasayalım biraz falan ama yok hep yalancı geçip gidiyor inanılmaz kasılmaların var ama bebek sürekli toplanıyor
Tiredmom Gmz_ bende Artık gelsinler son zamanlar çok zor ben ilk oğlumu 39+6 da doğurdum ama artık bitmiştim yalvardım o gun doktora beni kurtar taşıyamıyorum diye o gun muayne etti ve doğurdum 4kg normal
Gmz_ Tiredmom Masallah zor oldu mu doğumununuz? Benim ilk bebeğim zayıf doğmasına rağmen dogumum zor olmustu bu bebeğimde önden gidiyor kilosu korkuyorum açıkçası nasil olacak diye
Tiredmom Masalisko keşke biz karar verebilsek bende squat bacak ac kapa falan elimden ne gelirse yapıom ama onlar varya onlar kimseyi dinlemiyor çünkü ilk oğlumda ne basketbol oynadım hopla zıpla yok o 39+6da gelmeyi tercih etti :D
Tiredmom Eylul2018 haklisiniz bende oğlumu artik dışarı çıkaracak kuvveti bile bulamıyorum kendimde zor yürüyorum zaten ac ayrı ayrı dert birde bebek çok kasiliyor karnimda o an haraket edemiyorum bende
Tiredmom Btm571 benimde bebek kanalda doktor yerleştirmiş kafasını edi alt tarafım sis top gibi resmen kasiklarimda kafasını hissediyorum ama gelen yok 34+6 3 kgdi
Tiredmom Gmz_ yani çok zor değildi çıkarken omzu damarımı yırtama kadar :D kanamam oldu o biraz uğraştırdı doktoru o kadar