alihamzaveannesi Merhabalar Maraş Merkezden hangi doktorlara gidiyorsunuz hamilelik nasıl geçiyor uykusuz geceler de sohbet etmek fena olmaz galiba ☺️🤭
Anne-46 alihamzaveannesi bende Kahramanmaraş’tan markasi Alper beye gidiyorum memnunum ama çok az görüyorum çok çabuk oluyor bitiyor gibi bir ay bekliyorum 🥺
Pemberuyam_ alihamzaveannesi merhaba ben Kahramanmaraş merkezden İslim Özbey e gidiyorum çok ilgili ve nazik bir doktor
alihamzaveannesi Bende Markası de çalışıyor dum yeni çıktım memnun olmanıza sevindim. Bende Önder Ercan a gidiyorum 22 haftalığık gebeyim ama hissetmiyorum hala önerileriniz var mı
venuss Bende megapark Derya sağlama dün ilk kez gittim . İyi dediler . Ama içeri eşimi almadılar çok şaşırdım sizde de öyle mi
Yasmin46 venuss bende megaparkta Koray Şener’e gidiyorum hastane yönetmenliği böyle eşin de olsa almıyorlar malesef pandemiden dolayı benim eşimi de almadılar
Ebruuuucn1 venuss aynen ben en son 20 haftalıkken haftasonu gittim rica ettim doktoruma başka hasta yoktu aldı o yüzden