Nazli34 Gzmkk bende ovulasyonla öğrenmiştim,tam adet olcağım gün yaptım ama benim T çizgisi C den çok çok koyuydu.
Cnsasln Gzmkk ovulasyon testi ile bende hamile kaldığımı öğrenmiştim adetime 4 gün vardı. Hassas ovulasyon testi olduğu için koyu çıkmıştı bende. Ertesi gün gebelik testi alıp yaptığımda hayalet çizgi çıkmıştı.
Bittercikolata Gzmkk iki çizgininde tam koyu olması gerekiyor. Bende ovulasyonla öğrendim gebeliğimi ve tam ikiside kopkoyuydu