KubilayGizemzkan İkinci gebeliğim 5+6 haftayım boğzımda sanki kuru kuru bisey yersiniz boğazınıza dizilir su içince geçer ya öyle bir his var bu his yüzündenden yemek yiyemiyorum 😞doktora sordum normal diyo ama hiç duymadım birinden
ftmlgz KubilayGizemzkan beni anlatmışsın bende post açmıştım bu his bende 7. Haftada başladı 12 olduk devam edıyor valla bende bu gidişimde doktora soracağım. Öncesinde gastrit problemim vardı onla mı alakalı bilmiyorum midemde sürekli asitli bir his ve sürekli tuhaf sesler var.
KubilayGizemzkan Merve50 yok canım hani kuru kuru bişey yersin takılır kalır ya yemek borunda öyle birsey ve gevmiyorum cıldırcam artık midem aç ama yemek borumda bişey takılmış gibi tokluk hissi var
Merve50 KubilayGizemzkan canım doktor normal dediyse sıkma canını benim de boğazımda 2 haftadır balgam gibi bişey var sürekli ne çıkıyor ne gidiyor gebelikte olurmuş böyle şeyler yapacak bişey yok 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
KubilayGizemzkan Merve50 tabiki gebelkte oluyor canım da günlük hayatımı da çok etkiliyor çalışıyorum bide acıkıyorum ama yemek yiyemiyorum bu his yüzünden
Eliffk Bende de var canım o şikayet hatta hala devam ediyor 34 haftalığım. İlaç kullanmadım bunun için kendi kendine de geçmedi