Arkadaşlar 33 haftalıkken bebeğimde mega sisterna magna olduğu söylendi mr çekildi mrda da gözüktü. Korda sentez istediker ama bebeği kaybetme riski varmış kabul etmedik eşimle. Başka anomisi var mı yokmu bilinmediğinden özel hastaneler kabul etmedi. Yoğun bakımi ihtiyacı olurda yetersiz gelebilir bebeğe diye. Devlete gidicez bakalım orda da perinotoloji Dr. Si olması gerekiyormuş. Kafam çok karışık. Böyle bi durum yaşayan varmı. 2 li tarmada 4 lü taramada hiç bi sıkıntı çıkmamıştı oysa.