SimayBabacanYataan 17+2 olduk artık arada pıt pıt bir şey içerde burdayım diyor çok güzel bir duygu anne olduğunu anlıyormuş insan.. 💕💕 Yalnız sağ kasığımda bazen inanılmaz ağrı ve gerginlik oluyor aynı şeyi yaşayanlar var mı? Sanki o tarafta ekstra bir baskı var
Kubrq SimayBabacanYataan elini oraya koy hissettiginde bebegin donuo bende sagdydi şimdi sola dondu haftanın ikerledikce hissediceksin zaten 😑😁
SimayBabacanYataan Kubrq geziniyor evet bi o taraf bi bu taraf daha dolu gibi oluyor ama kasığıma adet sancısı gibi acaip bir sancıda vuruyor arada