Hayırlı akşamlar hanımlar 🐥
Geçende de post açıp yazmıştım 6+3te doğal yolla düşük yaptım ama 38 gün oldu hala regl olmadım bugün kanda BHCG baktırdım. 2.30 çıktı. Yükselme ihtimali var mı acaba yeni birşeyler mi? Umutlanıyorum doğrusu. Çünkü ilk gebeliğimi öğrendiğimde de 1,92 ydi 5 gün sonra 75 olmuştu 🥰 O yüzden içim içime sığmıyor 4-5 gün geçse de hemen test yapsam diye bakıyorum. Ümit var mı ne dersiniz 😞🙈