smyye_kdr merhaba arkadaslar 24+3 üz doktor bebegin gelisimi iki hafta önde dedi bu durumla karsılasan varmı herhangi sıkıntı oluyormu daha sonra aklıma takıldı
Aysesrc smyye_kdr bana doktorum ilerideyse yapılı boyu uzun olacaktır demişti benim de 2 hafta ilerideydi kötü düşünme sakın
Bebislerimiz Benimde bu zamanlarda iki hafta ondeydi simdi 36 dayim 1 haftaya indi doktorum herhangi bir sorun yok demişti kimi bebek haftasını yakalıyor kimi yakalamiyor dedi saglikla gelsinler 🧿
Esraguler Canım benimde bi hafta önde doktorum geriden gelmesin de ileride olması daha iyi geliştiginin anlamı ifade ediyor 🧿