eda8510 agzi olan konusuyo iste. 2 yil once sezeryan oldum hastaneye makyaj yapip sacimi fonleyerek gittim onluk verdiler giyfim sedyeye yattim damar yolu acildi sonrasinda ne ara epidural takildi hatirlamiyorum bile. Ve cok kisa bi sure sonra tek hissettigim sey bacaklarimda sicak sivi oda bebek cikmis suyu patlatmislar. Odaya alinincada ilac etkisi gecmeye basladi bi agrim sizim olmadi kalktim yattim yurudum hicte abarttiklari olmadi. Sabahinada hastaneden ciktim 4 kat merdiven ciktim hicte ytmadim sıkıldım cunku :) bas agrisi sirt agrisi hic bisey olmadi 2 yil gecti hicte bi agrim yok cok sukur. Herkes bisi diyo ama sadece korkutmak kotu bisi olsa 2 sene sonra neden gene dogurayim ama dimi 😄 onlari takmayin bence