seelmaa birebir olarak aynıyız. Bugün hatta bana batarlar girdi yamuldum yürürken kambur gibiydim. Resmen 23. Haftaaya girdik sıkıntılarım bas gösterdi 😣 bence normaldir diye düşünüyorum. Hem büyüyo bebişler, hem bizim kilomuzda var ekstra olarak . Sadece bu kadar erken baslamasaydı keşke sıkıntılar diyorum 😫😫