kadınlarda xx genleri, erkeklerde xy genleri var. Bebeğin cinsiyetini de babanın genleri belirliyor yani babadan y kromozomu gelirse xy ile bebek erkek; x kromozomu gelirse xx ile bebek kız olarak dölleniyor diye biliyorum ama xxy yi hiç duymadım 🤷🏻♀️