Dorukunannesifatma damla_1 55 TL en uygun fıyat ben sıparıs verdim dün sayfanın adı meryem bebek tasarım
Elifkyhn1993 damla_1 illa tavsanlimi istiyorsunuz bnde yaptirdim da farkliydi. ANNE KALBİ ELİMDE diye bi sayfa ama 1ay oncesinden siparis vermenizi ister. İnstagramdan bi bakin isterseni oglumada kizimada aldim ben
Yaagmurr damla_1 canım bende burdan görüp yaptırmıştım bu takımı 70 tl ben çok beğendim bi bak istersen nakisevrenii adı [url=https://hizliresim.com/72tnG9][img]https://i.hizliresim.com/72tnG9.jpg[/img][/url]
Dila21 Bende angel butikde beğendim ama pahalı biraz o kadar değermi bilemiyorum kalitesi nasıl onun için kararsızım