Merhaba arkadaşlar bana bilgi verirseniz çok sevinirim 20+4 haftalık hamileyim Sakarya Kadın doğum doktoru Remzi erene gidiyorum detaylı ulturasyona girdim herşey çok normal çıktı sadece kendisi titiz çalıştığı için fetal eko çekilmemi istedi ve beni Profesör Eray çalışkana yönlendirdi yarın randevum var biraz heyecan biraz korku içindeyim en cok merak ettiğim nasıl bakılıyor kaç dakika sürüyor bilgisi olan yazarsa sevinirim.