Ceylinkrkzm
canım bende bırakamıyorum inan.. ama dün detaylı ultrasona gittim yüzünü gözünü o ağZını burnunu gördüm yaa dünyalar benim oldu. Dedim ben o varlığa şimdi nasıl kıyayım.. bide kordonunu almş yanına yüzünün yanındaydı .. ordan besleniyor bliyoruzki.. o yüzden yediğimiz içtiğimiz ah keske dikkat etsekk.. ama ben dünden beridir sigara nedir unuttum inan.. attım paketide. Bide kalbinde parlaklık çıktı doktor çok önemsemedi ama siğaradan kaynaklıysa, naparım ben dedim. Çkta bunaltma kendini , ne kdar çk içmicem içmicem dersen okadar çok canın çeker .. içmeyen bilmez çünkü. Zamanla , heleki hareketlerini falan hissedince daha çok benimsiceksin herşeyi 🥰