Kubraaclktrk 34+2deyiz kızlar bebeğim sık sık kendini bi yerde topluyor karnımın o bölgesi çok sert oluyor nedenini bilen varmıı☺️
Bir_anne12 Kubraaclktrk evet benimde öyle 35. Haftadayım bebşiniz kız mı kızlarda genelde öyle olur diyorlar🙂
BurcuLice Kubraaclktrk benimde oluyor yani normal olan birşey bu sıkıncı yapma ovalayınca kaçıyor içeri 😅
Bir_anne12 Kubraaclktrk genelde normal ama sürekli oluyor benim nst de galan da bir şey çıkmadı şükür ☺️
Bir_anne12 Kubraaclktrk test değil bir cihaz var ultrason gibi yarım saat boyunca karnınıza bağlı duruyor bebeğin kalp atışı dinleniyor ve sancı var mı yok mu diye bakılıyor 32. 34. Haftadan sonra genelde her doktor her gitmeye istiyor