glshhh Kızlar 14 haftalık hamileyim.Doktor bugün bebeğimi erkeğe benzetti ama net bişey diyemem 2 hafta sonra kesinleşir dedi.Kız olma ihtimali var mıdır acaba?Böyle bir durum yaşayan?
ipekkk12 glshhh bana da 12. Haftada %70 erkek olabilir dedi 14. Haftada kesin kız dedi kız bebek bekliyorum 🤲🥰
Beybisiannesi glshhh Canım net bir şey söylememiş zaten değişebilir bence daha ufak zaten. 16. Hafta da net belli olur gösterirse.
fpkprensesim glshhh canım o zamanlarda net olmuyo bana da 13 de erkek dedi 16 da kesin kız olduğu belli oldu bekle biraz bence
Beyzahezer glshhh 14 haftalikken erkeğe benzeti 17 de kız dedi haftaya bidaha gideceğim bakalim ne diyecekler
Kubra-1990 Haziran-21 20 haftalıkken detaylı ultrasyonda net belli olur bana da 11 haftalıkken %70 kız dedi şuan 14 haftalığım bidahaki kontrolde kesinleşir merakla bekliyorum 🥰
Byby99 glshhh 12 haftalık kıza benzetti 16. Haftamda yani önümüzdeki hafta tam belli olacak inş değişmez Bi oğlum var Bi kızım olsun yeter Rabbim iki çiçekten de tattırsın isteyene 🥰
Denizzz88 glshhh bize 11.haftada tahminde bulundu 15′te kesin erkek dedi şuan 22 haftalığım hala erkek bi değişme olmadı😄
Maviyesil121212 glshhh bu arada ilk gebeliğimde 13. Haftada erkek bebek demişti, 16. Haftada kız dedi. Şu an 21 aylık oldu kızım :)) sağlıkla gelsin insallah bebeğiniz