kubusssss17 Kızlarr merak ettiğim birşey var kendisi ya da çevrenizde doğum yapan arkdaslarım ultrasonda gösterilen kiloyla aynı mı doğum yaptılar artı eksi fark oldu mu? Benim bebeğim kilosu az 36.haftadayım merak ettm
Nslhnkr kubusssss17 oldu canım görüncemin kızında. Boyu ve kilosu doğdugunda farketti. 2 cm eksik,200 grama yakın kilodan fark etti
Bir_anne12 kubusssss17 Doğumdan sonra bebeklerin kilosu bi tık iniyor diye biliyorum ilk şişlikleri gidiyor yani
merviskii kubusssss17 benim bebeğime 35.haftadan itibaren 2800 dedi en son 2850 dedi 39. haftaya kadar. hiç kilo almıyor diye çok üzülüyodum her defasında 39 da doğum yaptım 3315 doğdu
kubusssss17 Fatma66 kız benmki canım seninki ne? Beana da 2500 dedi moralim çok bozuldu iştahsızımda. Muz hurma kaşar yoğurt süt ne bulduysam yedm bugün. Kalan günlerde de öyle yapıcam insalah aldırabilirz
minikkalplim Fatma66 gecen carsamba 36.haftamdi 2500 dedi bekledigimden az dedi doktorum bir haftadir abandim persembe kontrol var insallah 3 olmustur cok taktim
kubusssss17 Bir_anne12 evett canım ödemden iniyormus da benim bebek zaten şuan bile zayıf bi de doğumdan sonra inerse :(
Tkn123 Tugce1803 merhaba peki normal doğum mu oldu bende şuan 39 haftadayim 3400 dedi bende kilolu olucak bebeğim dıe normal doğum yapabilir miyim die düşündürüyorum
Nslhnkr kubusssss17 evet ama hemen sıkıntıya kapılmayın önmli olan saglıklı olması. belki usg yanıltmıcak sizde bellide olmaz . Sizi üzmek için demedim bn 😣
Ebrulice78 kubusssss17 zaten doğumdan sonra ilk hafta düşüyor kilosu sonraki haftalarda doğru emzirmeyle hemen toparlanıyorlar çok endişelenmeyin😊
momof3 kubusssss17 İlk gebeliğimde doğumdan bir gün önce 3750 ölçmüştü 39+3 te 3650 doğdu.İkincide 38. Haftada 3800 ölçmüştü 39+3 te 3960 doğdu 🙃🙏🏼
kubusssss17 momof3 hemen hemen aynı olmıs sizinde. Kilolar maşallah yaa. Dikkat ediyor muydunz kaşar muz süt vs yemeğe
kubusssss17 Nslhnkr yok canıım olur mu postuma değer verip cevap yazdn daha ne olsun 😘 teşekkürnederm bilgi için ben kalan süremde boolca kilo aldıracak seyler yemeye devam insalah 🤣
momof3 kubusssss17 yok valla çok takmıyordum açıkçası sağlıklı olsun yeterki diye düşünüyorduk sadece.Sadece her gün yumurta ve süt mutlaka tükettim,ikinci gebeliğimde günde 2 yumurta yiyordum hatta
Nslhnkr kubusssss17 rca ederim canım. Belki de minyondur genlerden. Saglıklı olmasını temenni ederim sıkmayın canınızı inşAllah düzene grecektir 😇
svmm kubusssss17 36+6 da 3200 dü doğum yaptım 2965 doğdu zaten ultrason kağıdında yazar +- 400 gr olabiliyor
kubusssss17 svmm aa çok ilginç baya fark var ama 🤔 neredeyse 3 doğmus yine de 🤗 doğduktan sonra toparlanıyorlarmıs zaten hemen dimi
EsraMM svmm normal doğum mu yaptınız acaba bende şuan 36+6 yım dünden beri 5 cm açılmam var ama durdu sancı da açılma da durdu resmen 2900 dediler kilosuna bi sıkıntı yaşadınız mı
Eminesdt kubusssss17 şuan ben 39 haftadayım kızlar 4850 Kilosu fazla.oldugu için ayın 11 de sezeryan olucam dualarınızı eksik etmeyin ben kilo aliyo diyo uzuluyodum ama son aylarda kilo.aliyomus
Azad41 Eminesdt ne deyin bacim öyle bizle de paylaş 🤗 maşallah sübhanallah .saglikla sihatle doğumunu yap ınlsh bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin RABBIM 🤲