Gokceeeee-_ Kızçelerim 21+2 haftalık hamileyim ve bazı şeylere tahammülüm yok en ufak şeyde sinirleniyorum aranız da var mı bu duyguları yaşayan 🤨
mrskement Gokceeeee-_ benn sürekli eşime kızıyorum her denilene alınıyorum kafamda kurup büyütüyorum eşim geçen bana çok sert davranıyorsun diyince farkına vardım üzüldüm onada
Melisimmm Gokceeeee-_ insallah doğumdan sonra gecer ben de sinirli afresif alinganim.2bucuk yaşındaki kızım sayesinde daha ılımlı olmaya çalışıyorum sadece .Herkesten nefret ediyorum modundayim
Sblglc Gokceeeee-_ ohoo iyisiniz siz gene ben tencerelere tavalara caydanliktaki caya oten kusa kargaya herseye ayar oluyorum eskiden ne kdar hayat doluydum hep gulerdim simdi guluyorum neye guluyosun aptal aptal komik olan ne diyorum kendime bile kiziyorum 😂😂😂😂
Beybisiannesi Gokceeeee-_ Ben 🤦♀️ o kadar sinirli agresif bir insan oldum ki anlatamam sürekli herşeye bağırıyorum kafam da kurup kurup duruyorum kendimi dolduruyorum millete saldırıyorum. Geçenler de 2 buçuk senedir sustuğum sabrettiğim kaynanama artık dayanamayıp evimden kovdum en güzeli bu oldu kendisinden ömür boyu kurtuldum 😁 ama diğer kizdigim bağırdigim insanlara sonrasın da çok üzülüyorum inşallah hemen geçer bu durum.
Elifaysu Ooooo ben hemde nasıl eşimin burnujdan getiriyordum halen vicdan azabı cekiorm 😓ama elimde deildi ona dedim hakini helal et inan elimde deildi diye çok şükür anladı beni şuanda biraz iyiyim duzeldim
Elifaysu Gokceeeee-_ anneden sinir bebeğe geçiyormuş eşim öyle dedi bende bunu düşünerek kendimi strese sokmamaya çalıştım ve etrafdakileri yiprattigimi farkedince duzeldim en önemlisi bebek icim ve eşim için duzeldm 39haftakigiz şuanda çok iyiyim,😌
mrskement Gokceeeee-_ bide herseye alınma var tabi en ufak şeyi bile takiyorm büyütüyorum sonra üzülüyorum oturup ağlıyordm eşime nedeni söyleyince de bunami ağlıyorsun diyor ama elimizde değilki anlamıyorlar bizi
Gokceeeee-_ Beybisiannesi inşallah umarım geçer bazı insanlar da hakediyor sinir olunmayacak gibi değil
Sblglc Gokceeeee-_ ama geciyo yani sanki hamileyken bile adet gunlerini takip ediyo cunku ben ayda belli gunler boyle oluyorum sonra geciyo onu takip edin bir ☺️
Tgckrds Sblglc bende de böyle bi durum var ilginç bi şekilde normalde adet tarihim olacak tarihlerde sinirli, agresif, hassas oluyorum hatta ilk aylarda o zamanlar sivilce bile çıkıyordu.
alenrenas1 Gokceeeee-_ ben normalde de gergin bir insanım hatta kendime göre cok fazla kurallarım cizgilerim vardır 😏 hamilelikte 2 kat arttı
Gokceeeee-_ alenrenas1 hamilelik gerçekten hem çok güzel hem de insanı çok değiştiriyor kuralcı olmak bence iyidir 👍🏼
alenrenas1 Gokceeeee-_ aynen ama bazen insanın esnetmesi lazım ama ben bu yüzdeb kendimi cok yıpratığımı düşünüyorum cok kafamda büyütüm sinir oluyorum sinirimden oturup ağlıyorum 😏🙄 suan 35+6 doguma az kaldı simdiden stres yapıyorum lohusalık süreci nasıl gececek annem kayınvalidem bişeylere müdahale edince nasıl tepkiler verecem hergün kendime dua ediyorum biraz daha yumuşak olayım diye 😅
Miskokulum35 Gokceeeee-_ ben genelde de sinirli biriyim ama şuan dahada arttı 🥴bazen eşim sinirleniyor kızıyor Bi gülesim geliyor güldükçe dahada sinirleniyor 🤣🤣🤣
Gokceeeee-_ Miskokulum35 ne güzel eşinizle uğraşmanız biz de birbirimizle uğraşıyoruz bazen bende çok kızıyorum 😂😂