94merve Ben 35hafta 4 günüm İlk hamiliğimdir bugun doktora gittim bebeğimin başı yukardaydı sezaryan olacaksın dedi ben sezaryandan korkuyorum sizce nezaman aşağı iner yardımcı olun kızlar
Elifkyhn1993 94merve 27 28.haftada dobmeye basliyo ama son dkya kdr donmesse sezryan alir ve korkulck bay yok gayet rahat bn sezaryan aldim gayet rahatti
G19- 94merve daha hiç bişey demedi doğumla ilgili sezeryan da demedi normal de doğumla ilgili kou bilr açmadı bende anlamadım yarın yine kontrolüm var sorucam bakalım normalde sancım çok sert oluyor ama doktor normal dedi
Barlisko Ilk oğlum 29 da inmişti ikinci 25. Haftada dondu baş aşağı yeri daraldıkça büyüdükçe bebek dönmesi zor biraz