rumeysa-96 [url=https://hizliresim.com/NrMUOf][img] 20+4 den merhaba arkadaşlar ilk hamileliğim ve tekmelerini çok rahat eşimde hissediyor🥰
Oykuaygun rumeysa-96 ben göbekliydim o yüzden karnım büyüdü mü büyümedi mi anlayamıyorum 🙈 21+5 eşim az az hissediyor şuan
incikinannesi rumeysa-96 maşallah 🧿🥰 bizde 20+3 olucaz 1 saat sonra 🤭 tekmeleri ben hala hissedemiyorum hareketleri de net anlayamıyorum malesef 😪
rumeysa-96 Oykuaygun bende kiloluyum ama daha fazla bacaklarım kalın o yüzden göbeğim çıktı hemen eşimde tabiki eliyle hafif bastırırsa hissediyor
Melekaksuu Guneyinannesi1 vallahi bende ultrasonda görmesem inanmam nazar değmesin ne bir kusma ne bir tiksinme göbeğim bile bu hafta çıkmaya başladı 😃😃
Guneyinannesi1 Melekaksuu aman öyle deme bana en son bi kadın cok iyi geçiyor hamileligin dedi sabahina evladimi kaybettim ama tabi rabbim böyle nasip etmis işin bahanesi aslında ama yinede söyleme kimseye Maşallah 🧿😘❤️
Melekaksuu rumeysa-96 aynen herkes aynisi söylüyor bide benim göbeğimden önce gogsum büyümeye başladı annem sey der göğsü büyüyenin göbeği az büyür kendimi bununla avutuyorum 😀
Melekaksuu Guneyinannesi1 ya daha doğmadan melek olmuş o😞 Rabbım kimseye böyle bi acıyla sınamasın sana da inşallah o acıyı unutacak bi umut verir Rabbım üzme güzel kalbini 🥰