Gizmoo benim de aşılamadan sonra iki tane sivilcem çıktı reglime de daha vardı dedim kesin regl olucam üzülmüştüm baya ama aşılamadan 12gun sonra silik bir çizgi ile ogrendim su an çok çok yeni ve sizin için dua edicem insallah siz de o güzel haberi alırsınız ve bebisinizi de kucağınıza alırsınız 🤲🏻🤲🏻