Ben de 33+0ım bebeğin hareketleri çok kasıyor karnımı,biraz aktif olsam yoruluyorum,gece uykularım kalmadı ya tuvalete kalkıyorum ya da bebeğin hareketlerine,çatlak kreminin bir tüpü bitti ikinciye geçtim.Doğumdan korkuyorum ama bir an önce de doğsun diye sabırsızlanıyorum.Çok değişik ruh halleri içersindeyim.