Herkese merhaba
aşılamada gebelik haftası sata göre mi hesaplanıyor yoksa aşılama tarihine göre mi? Geçen hafta pazartesi yani aşılamadan 12gun sonra gebeliğimi ogrendim yarın da doktorum ilk kontrolüme çağırdı. Bu arada bu zamana kadar verdiğim kan değerlerinde düzenli bir artış mevcut ilk değer 36, ikinci 78 ,üçüncü tam 48saatte vermediğim için 132,dördüncü kan verişim de pazar günü 285ti