İyi akşamlar herkese. Ben geçen sene bir dış gebelik geçirdim. Şimdi de 8 haftalık hamileydim. 2 hafta önce kalp atışını duymuştuk ama dün ultrasonda kalbinin durduğunu gördükleri için kürtaj oldum. İyileştikten sonra hematoloji bölümüne görünmemi söylediler. Sanırım kan pıhtılaşmasıyla ilgili bir sorun olabilirmiş. İğne vs veriliyormuş galiba. Aranızda kullanan var mı böyle bir şey başına gelen