Samira34 25+2 haftalıgım iştahım çok fazla acık hemen açıkıyorum . Gece kalkıp bsyler yemeye basladım Sekere cok dustum bu ara 🤦🏼♀️ Kılo aldı basını gtttı zaten hıc tartılmıyorum korkumdan .siz nasılsınız ?. Kılonuz nasıl saglıklı beslnıyor musunuz?
Beybisiannesi Samira34 24+5 haftalığız şuan sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama çok fazla beceremiyorum dün şeker testi yaptırdım temiz çıktı 1 aydır meyveye ağırlık verdim ve 5 kilo aldım 🙄 şuan 52 kiloyum. Canım sürekli tatlı şeyler çekiyor abur cubur çekiyor 😐 günde 3 tane muz kesin yiyorum kasar peyniri yiyorum mandalina elma ceviz yiyorum. Birde avakado muz yoğurt bal ve cevizi makineden geçirip yiyorum baya faydalı ablam söylemişti.
Busratlv98 Bende seninle aynıyım kuzum 😄 26 haftalığım ama maşallahım var boy 1.59 kilo 74 😄 Kendimi durdurmak istiyorum olmuyor sürekli bi şeyler istiyor canım 🙄
Busratlv98 Samira34 Vallahi bilmiyorum artık saldım can Boğaz’dan gelir diyorum ama aynada kendimi görünce çok üzülüyorum
Samira34 Hande-- bende en son 7 kılo almıstım södı hıc bılmıyorum kac kılo oldum yarın doktor randevum var bakalm 🤦🏼♀️
Samira34 Nslhnkr Busratlv98 ah bende kendımle barısık bır ınsan degılım .. ozguvenım gunden gune yok oluyor cok uzuluyorum bende cabuk ve cok fazla kılo aldım😟
Sedagb Samira34 günde 1 bardak süt hakkımı akşama saklıyorum😅 9-9.30 gibi içiyorum hem açlığımı bastırıyorum bira🙈 geçtiğimiz haftalarda biraz abartıp hızlıca kilo aldım😅🤦🏼♀️🙈 şimdi dengelemeye çalışıyorum
Nslhnkr Samira34 canım ben 23+1 im 11 kg aldım . Haystımda ilk defa 56 kg ya cıktım. Ama zerre umrum degil . Benim canımı sıkan habire acıkmam kalkmakta artık zorlasıyo
Samira34 Nslhnkr normal mi ki bu haftalarda bu kadar hizli acikmak anlamiyorum . Bnde oyleyim doktra sorcam yarin
Nslhnkr Samira34 ben inatla şeker yüklemesini bekliyorum. sizde bi sorun bakalım ne dicek doktorunuz. Sanki kıtlıktayız 😂
Samira34 Beybisiannesi benimde oyle hep aburcubur cekiyor iradeli bir insanim hamilelk piskolojisi farkli ya yemezsem kendimi iyi hissetmiyorum 🤦🏼♀️