Ceren_ Kizlar iki kaybım var biri boş kese biri sagliksz gebelik bunlardan sonra genetik test yaptırdım kan pıhtılaşmasi çıktı ignemi ve hapimi kullandığım halde bebegimn kalbi durdu neden oldu napmaliyim içim acıyo dayanamıyorumm😭😭
Kmndas Ceren_ canım eşine de baktırdın mı çok geçmiş olsun varikosel de düşüklere sebep oluyor hapa ne zaman başladın iğneye ne zaman geçtin kaçıncı haftada durdu kalbi
Ceren_ snnur97 6 haftalıkken duymustuk sekiz haftalıkken kalbi durdu lekelenmelerim oldu öyle öğrendik
Ceren_ Kmndas baktirdi herşeyi iyi çıktı hapı gebe kalmadan önce başladım igneyede dört haftalikken başladık sonra 6. Haftada kalp atışlarını duyduk 8.haftada durdu ☹️😭
snnur97 Ceren_ bende 7 haftalıgım dun cok az kahverengı lekelenmem oldu doktra gttım hemen kalp atışları gorunuyo kesede dzgun am etrafında kanama alanları var dıkkat et ama yuzde 95 bı dıkıntı gormuyorum dedı 5 haftadan berı ptogestan kullanıyordum sadece ona devam etmemi soyledı
Kmndas Ceren_ çok geçmiş olsun canım allah allah valla artık anlamıyorum neden oluyor benim de 3 kaybım var aynı şekilde yaptım bende bu şuan 10 haftalık ama çok korkuyorum ben bide Muska yaptırdım aylardır üstümde taşıyorum inancın ne bilmiyorum ama başka çarem kalmamıştı yaptırdım
Tubafysal Ceren_ doktorum bu iğnenin 12 saatten daha uzun koruyuculuğu olmadığını süuledi günde ili tane vuruyorum ben hatta doktorum şöyle bir döngü yaptı 6 da yarım ecopirin 12 de iğne 18 de yarım ecopirin 24 de iğne risk almayalım dedi doktor
Pelinbyrktrlr Ceren_ Romatoloji bölümüne de gitmenizi öneririm romatolojik rahatsızlıklardan kaynaklı pıhtılaşma bozukluklarında ek ilaçlar kullanmak gerekebiliyor, inşallah en güzel zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏
Ceren_ Tubafysal burdaki doktorun ağzından cımbızla laf aliyoz hiç brsey demedi öyle kulan böyle kullan diye kendimi çaresiz ve tükenmiş hissediyorum artık hiç gücüm kalmdi
Bsraao Ceren_ bende aynı durumdayım bütün önlemleri aldım her testi yaptırdım ama şu an bebeğin kalp atışları yavaşlamış dedi pazartesi kontrolüm var çok korkuyorum 3 kaybim var buda olmazsa tekrar çocuğa cesaret edemem sanırım çok yıprandım Allah yardımcımız olsun Allah sabır versin
Ceren_ Bsraao İnşallah duyarsn canım çok zor gerçekten rabbim kimsenin kucagini boş bırakmasın seni anlaya biliyorum şuan benim bile artık dördünceye cesaretim yok ,☹️☹️
Aybuke23 Bsraao inşallah duyarsınız benmde bebegmn kalbı yavas atıyo harın bizde gidecez ınsallah hepımz için hayırlısı olur
Sabihanur1 Bsraao canım kaç haftalıksın suan korkma Allahın izniyle birşey olmaz inşallah sen iğnelerinide kullanıyorsun elinden geleni yapmıssın gerisini Allaha bırak
150403 Ceren_ inanın sizin olan size gelecektir zamanı var benim 15 ay olmadı rahim filmi çektirecepim ay hamile olduğumu öğrendim eğer rıskı varsa ne yaparsan yap o rıskına gelir
Ozge2805 Ceren_ 60 kilo ve üzeri için 6000 oluyor canım doktorum öyle dedi bana ama tabi onunda testi var bakılıyor yeterli geliyormu gelmiyormu diye
Tubafysal Ceren_ ben de Bi çok şehirde Bi çok doktora gittim ama şimdiki doktorumdan çok memnunum şehirdışında ama her hafta bile gidiyorum ya