Eessrra bak canım benim 24.hafta yükleme yapıldı çıkmadı ama doktorum öyle bir doktordu ki dedi ki sakın kendini çıkmadı rahat olayım deme diyerek 24 ten sonra hergün evde ölçtürdü dikkat ettirdi çünkü şeker sorun ve Allah korusun ciddi sorunlar olur. Şimdi 37+3 teyim ve şekerim çıktı 140 geçiyor kahvaltı yaptıktan sonra oda az yediğim halde şimdi insüline başladık.