Kubra_6 bence hiç bir zaman umudunu kesme benim hikayem sana umut olsun 4 ay boyunca denedim hiç durmaksızın ve hiç olmadı hamile kalamadım çok istiyordum sonra umudumu kestim bu ay bir mucize oldu 4 gün önce pembe su gibi lekem oldu yerleşme kanaması bu dedim o kadar emindim ki hastaneye gittim beta 1.20 idi 0.5 ten 1.20 ye çıkmıştı doktor negatif dedi ama ben biliyordum hamileyim dedim 2 gün sonra birdaha kan tahlili verdim 3 oldu bu arada adetime 10 gün vardı sonra doktor yükseliyor ama negatif bir sonuç dedi 2 gün sonra birdaha gittim belki yükselmiştir diye ve 29 olmuştum ve gebeliğim başladı 🥰 kafaya takmamak gerekiyor akışına bıraktığın zaman oluyor stres sıkıntı yaptığın zaman olmuyor kader birazda ben o kadar ümidimi kesmişken artık denemeyi bırakmışken rabbim verdi inşallah sana da verir 🥰