Emilyy kapsüllü olduğundan mıdır nedir beni mahvetti ya aç karnına içmek tüm gün midem karnım ağrısından ölüyodum en son içini açıp direk suyla içtim gece yatarken içtim doktor kontrolümde de söyledim oda öyle yapmamamı onun kapsülünün bağırsakta emilmesi gerektiğini söyledi mide asidi yokedermiş yoksa 🤷🏻♀️🙄 ama bir sonraki gittiğimde söylicem değiştirmesini gerçekten içemiyorum yani