Hatice_karadag Kızlar benm aşırı sancım var belimde karnımda ve sağ bacağımda gidip geliyor 37+1 haftalgm normal mi yoksa oğluşum sabirsz mi sizce
RDT Hatice_karadag Olabilir canım neden olmasın. Sakince kendini dinle. Ben 36+3 de sezeryan oldum korkma
Yesim1995 Hatice_karadag ilk bebeğimi biraz sancım olduğundan ve toplandığı için 37.1 de almıştı doktorm.bol bol dinlenin arada yürüyün inşallah düzelir
RDT Hatice_karadag Evet canım alındı emme refleksı tam gelişmedigi icin. 1 hafta kaldı su an benım yanımda😍
Elifkyhn1993 Hatice_karadag yani agri olayi duzenli ve surekli artis halindeyse bi dogum sayiliyo. Yoksa baska ndnleri olabilir duzenli deilse yalanci sancidir
Hatice_karadag Elifkyhn1993 evet düzenli degl canm ama doğsun uyumak istiyorum tabi sağlıklı bir şekilde doğsun inşallah ❤️
Yesim1995 Hatice_karadag söyleyebilirsin canm ben önemli görmemiştim doktorum muayene ederken farketti