Mevreee Bu postlar çok açıldı biliyorum ama daha yeni 36.hafta olunca merak ediuo insan bizim minnik 2960 gram 47 santimmis biraz minnoş gibi sanki🙈 bir de bebgin basi 2 hafta önde sıkıntı yok dedi doktor ama bı tedirgin oldum ya🤦 var mı böyle olan?
Semabkr Senaa27 peki normal doğum yapabilir misin? Doktorun bilgi verdi mi? Birde kaç haftaliktin? Benimde oğlanın kafası üç hafta önde doktor genetik dedi.😏
Mevreee kerimannesi sanırım ortalamadayiz ya😂 öncelik sağlık tabi de insan bı merak ediyo ne kadar dogcak diye 😄
Mahbuss Mevreee benimki minik kalmış galiba 🤭 36+2 deyiz bugün gittim 2800 grmdi ve başı çok aşağıdaymis nst de sancı çıktı erken gelicek galiba kızım 😊 inşallah bu haftayı tamamlarız ama küçük daha
Camurcu Mahbuss canım benim 35 de de 36 da da sancı çıktı hatta 36 daki ler baya yüksekti hatta ultrason da bebegimin baya aşağı indiğini söyledi doktorum kendim de aşağıda hissediyordum artık ama 38+1 olduk ne gelen var ne giden daha yarın gidicez bakalım bizde
Mevreee Mahbuss kızlar daha narin oluyolar bence ya 😄 azıcık daha dursun bu minikler dışarı çıkıp napcaklar bilmiyom benim 32.haftada 2 gün erken doğumdan yattım smdide haplarla sürdürüyoruz firlamayi😂
Nhyas Ben ilk hamileliğimde doğumdan bir gün önce 35+6da 2900gr 47 cm demişlerdi yarınsı 2600gr doğum yaptım boyunda bir değişiklik olmadı ama kilo farkedebiliyor🙈
Mahbuss Camurcu içim rahatladı biraz Şimdi doğsun diyorum ağrılarım oluyor çünkü ama bı yandanda anne karnında ne kadar dursa o kadar iyi Doktorum hareket yap sancıların başlasin doğum yakın dedi ama bakalım hayırlısı 😊 Sağ salim kucağımiza alırız inşallah miniklerimizi ♥️
Camurcu Mahbuss inşallah canım ben de doğurmak istiyorum artık ama ben sancı hissetmiyorum sadece nts de çıkıyor kuzum. Bakalım yarın ne olacak 😊