zumra8146 Mide bulantısından ve yanmasından doğru düzgün hiçbirşey yiyemiyorum. Prilamı akşamdan iki tane mi içiyoruz.? Daha 8 haftalık hamileyim. Çocuğa zararı olur mu diye de korkuyorum. Kullananlar yardımcı olabilir mi?
Gulefsan zumra8146 merhaba ben değilde ablam kullanıyordu bi zararı yok bildiğim ablam öğlen gibi 1 tane akşam 1 tane içiyodu ama bulantı şiddetine göre galiba sayı artabiliyor ginede doktoronuza danışırsanız daha sağlıklı olur🙏🏻
Senayyalcin zumra8146 Hamilelere özel bitkisel bir mide bulantısı ilacı zararı olsa doktor yazmaz zaten günde en fazla 4 adet alınıyor ve alınan ilaç 12 saat sonra etki ediyor bu sebepten dolayı çok miden bulanıyorsa gece yatmadan iki adet sabah uyanınca bir adet iç hiç birşeyin kalmaz🙏🏽
gmzyildirim Ben 1.tane içiyordum yetiyordu doktorum kesmezse 2 demişti bir zararı yoktu, 24 haftalık hamileyim kusmalarım bu hafta bitti bu hafta kestim prilamı ☺️
iremce_88 Bende aynı durumdan geçtim canım 20.hftadayım şu an :) akşam 2 iç önce ertesi gün bi bak baktın hala bulantın var sabahta 1 adet alınabiliyor doktorum öle söylemişti🤗❤️🌸
Zeynep_18 zumra8146 ben günde 4 tane bile içtim canım hiçbir sıkıntı olmuyor doktoruma özellikle sordum, gece yatmadan iki tane içtim geçmezse sabah bir daha içtim ilk haftalarda maalesef bulantılar çok olabiliyor ama korkma zaten prespektüsünü de okursan yazıyor orda😊🌼
zumra8146 Çok teşekkürler ederim rahatladım biraz 🙏🏻 Bir tane kesmiyor beni zaten akşama kadar bi sağa bi sola devrilip duruyorum 😅 ilk hamileliğimde hiç böyle olmamıştım. Aksine iştahım açılmıştı. Hepsi farklı oluyor demek ki 🧐