Minnosannesi Kızlar su an 11+4 haftalık hamileyim cumartesi 12+2 haftalık olacağım nasipse ve denize girmeyi istiyorum var mi aranızda giren bu haftalarinda
zuzu_1234_ Minnosannesi şuan 37 deyım haftaya bebegım alınacak, 32. Haftadan beri denize giriyorum mayonuzu hemen değiştirdiğiniz takdirde hıc bir şey olmuyor
Minnosannesi Dnzckmk benim kuzenim 9 haftalıkken girdi ama iste tedirgin oluyor insan doktorumu arayacağım ama yine de tecrübeli annelerden fikir edinmek istiyorum
Dnzckmk Minnosannesi aynen insan tedirgin oluyor. bende yarın doktoruma gidicem o zaman sormayi düsünüyorum. bizim durumumuzu en iyi onlar bildigi icin onların yönlendirmesine göre hareket etmek en sağlıklısı olur diye dusunuyorum.😊
biiiidamla Minnosannesi hayır sormadım cnm düşük ihtimali gibi bir durumum yoktu şükür ondan sorma ihtiyacı hissetmedim ayrıca gebelikte yüzme tavsıye ediliyor
biiiidamla Hulyauygur hamile kaldığımdAn beri nefes darlığı çekiyorum canm onun için çok kalmak istemedim zaten Datça’da yasıyorum başka zaman da girebilirim diye çok kalmadım suda
Minnosannesi biiiidamla benimde yok cok şükür canim adanada yaşıyorum ve hava cok sıcak ben zaten oglen giremem denize anca 5 den sonra
Minnosannesi Dnzckmk bende telefon edeceğim gel derse giderim kontrole normalde 5 haziran da randevum
zytn Minnosannesi valla ben 34 haftalığım giriyorum sıkıntı olmuyo 🙂 ama sizi bilemem tabi ilk haftalar dr a sorulmalı sanırım
Ciara93 Minnosannesi ilk gebeliğimde üç kere tatile gittim bi zararı yok hatta faydası var milyon tane başlık açıldı bu konuyla ilgili okumuyor musunuz ? Ya da direk doktora sorun..
Minnosannesi Ciara93 ben uzun süredir kullanmıyorum bu uygulamayı ayrıca bazen kacirabiliyorum basliklari
zuzu_1234_ Minnosannesi ayrıca denize girmemi bana doktorum önerdi, bebeğim dönmediği için dönsün diye. Eğer herhangı bir düşük tehdidi yoksa neden girmeyeceksiniz ki. Unutmayın hasta değil hamilesiniz