burjoosphere Hiç lavman Kullanmadım ama her sabah aç karnına bir yemek kaşığı zeytinyağı içip üstüne ılık su içiyorum ve esneme hareketleri yapıyorum bende kabizliğı çözdü. Doktorunuza sorup deneyin isterseniz.
Esramtr Ben lavman kullanmadım doktorum en son tercih ettiğimiz sey lavman yapılması demişti. Duphalac surup vermişti çok ise yaradı doktorunuza danışın. Sanırm lavman yaptırmak çok sağlıklı değil
hm35 bana da duphalac verdi bir ölçek sabah bir ölçek akşam içiyorum çok faydası oldu. ama çok şekerli bi şurup gebelik şekeri falan varsa dikkatli kullanmak gerekir
Zirzig İlk öncelikle kendini asla zorlama yırtılma yapabilir ben yaşadım cok zor dr a danıs ona göre bir ilaç verecektir rahatlaman için onun dısında başka seyler yaparak kendini sıkıntıya sokma derim