Baby06 kardiyoloji bölümüne gidin mutlaka, benim de gebelikle birlikte ritim bozukluğum çıktı düzenli kontrol ile doktor muayeneleri 7. aya kadar geldik şimdi son iki haftadır kalp ilacı kullanıyorum. Gebelik vücutta genetik olan bazı hastalıkların gün yüzüne çıkmasına sebep olabiliyormuş. En iyi yönlendirmeyi doktor yapar.