Merhaba arkadaşlar 😊 bugün doktor kontrolüm vardı kızımın gelişimi iyi hamdolsun 2800 Gr olmuş. Doktor ultrasondan bakarken sen sancılanmişsin bebeğin kafası baya aşağı inmiş nst istedi orda da sancı çıktı. Ben hiç ağrı çekmemistim ama doktor öyle diyince psikolojik mi ne bende hafif ağrılar başladı bide karnım sertleşiyor 😀
Bu haftada doğum yapanlar varmı ?
Daha küçük gibi geliyor