Birmelekannesi17 16+3 haftaligiz. Cinsiyetimiz belli oldu. Bebeğim erkekmis. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız hepimiz. Erkek bebeklerinize ne isim koydunuz fikir olsun bizede 🥰❤️
Miumiu Birmelekannesi17 Valla bizim daha belli olmadı ama erkek olursa Pamir ve ya Bulut diye düşünüyoruz 😇 Hayırlısı olsun bu arada allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻
Ozge5353 Birmelekannesi17 biz Kuzey 💙 eşim yıllardır hep istediği ismin o olduğunu söylerdi. birde Ali İmran ismini çok beğeniyorum ama teyzesinin torunu ne yazıkki Ali İmran🤷🏻♀️
Birmelekannesi17 Gokmer Asıl çok güzel hep istemisimdir eşim mana buluyor ya çok ilgimi çekiyor aslında 🥰
Btlerva Birmelekannesi17 Bizimde çok hoşumuza gitti canım eşim ilk evlendiğimizden beri istiyodu kızımı ben koydum oğlumuzu nasipse eşim koyacak 🤲🏻
Btlerva Birmelekannesi17 Amiin canım İnşAllah Rabbim hepimizin evladının hayırla sağlıkla gelmesini nasip etsin 🤲🏻
Vuslat23 Ruyamda mirac gormustum . Ama uraz isminide cok begeniyorum . Uraz ali, uraz efe de olabilir karisik :)))
Esmaaaa_15 Zeynep_cekim hayırlı olsun balikesirdeydiniz sanırım nerde yaptınız doğumu memnun kaldınız acaba
Mervee54 16+1 haftalıgız cinsiyetimiz belli oldu erkek olucak insallah isim olarak Buğra Baran düşünüyoruz şuanlık 😍