Basilicums Merhaba hanımlar. Doğuma kadar çatlağı olmayıp doğumdan sonra oluşan var mı ? Acaba öncesinde oluyor da fark mı edilmiyor yoksa doğum anında mı oluşuyor?
Babyy1S Basilicums benim hamilelikde catlagm olmadı dogumdan snra eve geldm karnima da bakmadm öyle dikkatli oglumu emzirirken eşim senin karnina ne oldu dedi bir baktm yanları çatlamış sinirlenmek elde degil galiba geçmicek o izler
Basilicums Babyy1S doğum anında dışardan baskı yaptılar mı acaba o anda mı oluştu. Ben de şuan 38+4 üm çatlağım yok ama doğumdan sonra olmasından korkuyorum
Babyy1S Basilicums sezaryen oldum dogumdan snra ebe her saat gelip karnimi bastirmisti bilemyrm belki de o an da oldu inş olmaz sizin de. cok belli degil benmki ışıkta belli oluyr