Ben 29. Haftamda atlattım içini ferhat tut bebeğimiz doktorun demesine göre gayet sağlıklı. Ama çok iyi anlıyorum zor bir süreç merak etme inşallah bulaşmamıştır mesela benim eşim negatifti oluncada ilaç kullanamayınca bol limonlu su,C vitamini,sarımsak, su ,dinlenmek ve mutlaka kan sulandırıcı birde