Arkadaşsalar merhabalar , 29.haftadayım ve hem idrar yolumda enfeksiyon çıktı hem de mantar var . Aile hekimim enfeksiyon için ilaç yazdı ama cesaret edemedim kullanmaya , şimdi de doktorum mantar için neo-penotran fitil yazdı , ilacı aldım ama yine korkuyorum kullanmaya . Kullananlar oldu mu acaba ?